.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر بهداشت دولت دهم فوت کرد
محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، درگذشت.(ادامه)
به کما رفتن وزیر بهداشت دولت دهم
وزیر بهداشت دولت دهم به دلیل سقوط از ارتفاع به کما رفت.(ادامه)
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست. زنان در کابینه رئیسی معاون می‌ شوند یا استاندار یا...؟/جالی خالی در پازل ِدولت
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست.(ادامه)
تعدادی از وزرای بهداشت و اساتید برجسته پزشکی کشور طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور توصیه‌هایی را برای قطع زنجیره ابتلای کرونا ارائه دادند. با تعطیلی صنوف غیرضرور و کنترل خروجی‌ شهرها، زنجیره انتقال کرونا را قطع کنید
تعدادی از وزرای بهداشت و اساتید برجسته پزشکی کشور طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور توصیه‌هایی را برای قطع زنجیره ابتلای کرونا ارائه دادند.(ادامه)
لیست پویش مجلس عدالتخواه منتشر شد + اسامی
پویش مجلس عدالتخواه، کاندیداهای خود برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.(ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
کاندیداهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید + اسامی
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.(ادامه)
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است. کدام دولت‌ها بیشترین و کمترین تغییر را در کابینه‌های دوم خود اعمال کردند+ جداول
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است.(ادامه)
چهره‌های مشهور خارج از لیست چقدر رای داشتند؟
(ادامه)
لیست نهایی «صدای ملت» اعلام شد
(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
لیست نامزدهای اصولگرای تهران
شورای ائتلاف اصولگرایان لیست 188 نامزد اصولگرای تهران برای انتخابات مجلس دهم را که از بین آن 30 نفر نهایی می‌شود را ارائه کرد. (ادامه)
فهرست پيشنهادي موتلفه در انتخابات مجلس دهم
فهرست پيشنهادي موتلفه به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان به شرح ذیل می باشد: (ادامه)
18 عضو کابینه احمدی‌نژاد در راه مجلس
18 عضو کابینه احمدی‌نژاد در راه مجلس هستند.(ادامه)
سه گام احمدی نژادی ها به سوی مجلس دهم
نزدیک به سه سال از خیز انتخاباتی نافرجام احمدی نژاد و یارانش گذشته است.(ادامه)
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از.... احکام جدید احمدی نژاد برای 29 نفر به عنوان «دولت در سایه» + اسامی
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از....(ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
راهکار عجیب دولت احمدی نژاد برای پرداخت حقوق پزشکان
وزیر بهداشت گفت: دولت گذشته به دلیل نداشتن بودجه برای پرداخت حقوق های پزشکان به آنان اجازه تاسیس مطب و خرید دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی داده بود تا پزشکان جوان بتوانند، فعالیت شخصی کنند این درحالیست که مشکل ما کمبود نیروی متخصص است. (ادامه)
شمال نیوز : وی معتقد است که نظام ارجاع بدون نظام اطلاعات الکترونیک یک شوخی است و ساختار شبکه‌ها نیز یکی از ملزومات اجرایی شدن همین طرح است.
گمشده ای به نام پزشک خانواده و پاشنه آشیل بهداشت و درمان !
شمال نیوز : وی معتقد است که نظام ارجاع بدون نظام اطلاعات الکترونیک یک شوخی است و ساختار شبکه‌ها نیز یکی از ملزومات اجرایی شدن همین طرح است. (ادامه)
چه کسی وزیر علوم می‌شود؟ این سوالی است که این روزها ذهن اقشار مختلف جامعه به ویژه سیاسیون و دانشگاهیان را به خود اختصاص داده است.... روحانی در معرفی وزیر علوم به مجلس، مسیر احمدی‌نژاد را می‌رود؟ (خبر)
چه کسی وزیر علوم می‌شود؟ این سوالی است که این روزها ذهن اقشار مختلف جامعه به ویژه سیاسیون و دانشگاهیان را به خود اختصاص داده است....(ادامه)
نتیجه بررسی دارایی 6 مسئول سابق کشور
دفتر اجرای اصل 142 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وضعیت دارایی برخی از مسئولان سابق موضوع این ماده را از زمان شروع و پایان خدمت آنان بررسی و اعلام کرد.(ادامه)
نامه مهم 4 هزار متخصص پزشکی کشور به رئیس جمهور
(ادامه)
درخواست ۴هزارپزشک از روحانی علیه‌قلیان
(ادامه)
حاشیه‌های مراسم ختم مرحوم عسگراولادی
(ادامه)
ناگفته های آخرین وزیر بهداشت احمدی نژاد
(ادامه)
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند. شهرهای رکوددار حضور در کابینه +جدول و نمودار
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام ریاست محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم به اتمام رسید؛ باشگاه خبرنگاران تلاش کرده است به بررسی آینده شغلی، مدیریتی و سیاسی 18 وزیری بپردازد که تا آخرین روز تکیه احمدی‌نژاد بر کرسی پاستور، عهده‌دار ریاست وزارتخانه‌های دولت پرحاشیه وی بودند. یاران احمدی‌نژاد، این روزها چه می‌کنند؟ / از خانه‌نشيني تا کار آزاد
شمال نیوز: سرانجام ریاست محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم به اتمام رسید؛ باشگاه خبرنگاران تلاش کرده است به بررسی آینده شغلی، مدیریتی و سیاسی 18 وزیری بپردازد که تا آخرین روز تکیه احمدی‌نژاد بر کرسی پاستور، عهده‌دار ریاست وزارتخانه‌های دولت پرحاشیه وی بودند.(ادامه)
اولین مواضع وزیر بهداشت پس از رای اعتماد
(ادامه)
ماجرای تغییر معاونان وزارت بهداشت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.